Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Hållbarhetsarbete

Verktyget: Så får du med kunderna i hållbarhetsarbetet

Verktyget: Så får du med kunderna i hållbarhetsarbetet

En stor del av hållbarhetsdiskussionen handlar om att få kontroll över leverantörsledet. Samtidigt får frågan om hur kunderna kan inkluderas för att säkra värdekedjan allt större uppmärksamhet. Här är fyra viktiga aspekter för att strukturera hållbarhetsarbetet nedströms.

Publicerad: 19 Februari 2020, 15:04


Foto: Grafik: Viktor Vorobyev, M Ryan/The noun project.

Innehåll

1. Kartlägg kundernas roll

Läs vidare –

Starta din prenumeration.

Endast 99 kr första månaden

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till alla artiklar på sajten
Daglig omvärldsbevakning i din inkorg
Stort utbud av artiklar med stöd för strategiskt och praktiskt hållbarhetsarbete

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med alla våra digitala artiklar samt vår omvärldsbevakning för 4495 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.