Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 14 april 2010, 20:00
Arla lanserar det miljöorienterade marknadsföringskonceptet ”Närmare Naturen” på elva marknader för att stärka sitt varumärke, skriver Dagens Media. Kommunikationen kommer att koncentreras kring begreppet ”Närmare Naturen — steg för steg” där budskapet från Arla är att man satsar…
Arla lanserar det miljöorienterade marknadsföringskonceptet ”Närmare Naturen” på elva marknader för att stärka sitt varumärke, skriver Dagens Media. Kommunikationen kommer att koncentreras kring begreppet ”Närmare Naturen — steg för steg” där budskapet
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.