Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 23 augusti 2015, 20:00
Att jobba mot delat värdeskapande, det vill säga att skapa ekonomisk, social och miljömässig nytta, är både lönsamt och stärker varumärket. Men vad begreppet egentligen innebär och hur det kopplas till affärsstrategin är fortfarande svårt…
Att jobba mot delat värdeskapande, det vill säga att skapa ekonomisk, social och miljömässig nytta, är både lönsamt och stärker varumärket. Men vad begreppet egentligen innebär och hur det kopplas
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.