Klimat
”Hållbarhetsbegreppet har blivit urkramat”
Publicerad: 13 juni 2016, 07:42
Begreppet hållbar utveckling har blivit som en urkramad trasa. Det anser kommunikationsexperten Kaj Török, Brand Director på Futerra, som menar att ledande företag är på väg att överge begreppet i sin marknadsföring. Något han menar…
Begreppet hållbar utveckling har blivit som en urkramad trasa. Det anser kommunikationsexperten Kaj Török, Brand Director på Futerra, som menar att ledande företag är på väg att överge begreppet i
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.