Klimat
Konsumenter litar inte på miljöbudskap
Publicerad: 2 maj 2012, 20:00
Majoriteten av svenska konsumenter vill att företagen ska berätta om produkternas miljöpåverkan. Och även om miljöarbetet inte är perfekt så vill de höra om satsningar, så länge de redovisas ärligt och utan överdrifter. Samtidigt är…
Majoriteten av svenska konsumenter vill att företagen ska berätta om produkternas miljöpåverkan. Och även om miljöarbetet inte är perfekt så vill de höra om satsningar, så länge de redovisas ärligt
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.