Klimat
Kundens välbefinnande blir hållbarhetsfråga för Lindex
Publicerad: 16 april 2018, 07:44
Lindex har beslutat att ”kundens välbefinnande” ska inkluderas i företagets hållbarhetsmål. Samtidigt har Lindex skapat kampanjen Sustainable Woman där företaget involverar kunderna genom intervjuer, öppen dialog och genom en kundpanel. Lindex tillförordnade vd, Elisabeth Peregi,…
Lindex har beslutat att ”kundens välbefinnande” ska inkluderas i företagets hållbarhetsmål. Samtidigt har Lindex skapat kampanjen Sustainable Woman där företaget involverar kunderna genom intervjuer, öppen dialog och genom en kundpanel.
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.