Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 2 februari 2017, 10:20
Livsmedelsbranschen bör låta ansvariga myndigheter styra vad som är fakta när den kommunicerar med livsmedelskunderna. Kravet kommer från Svenskt Växtskydd med anledning av Coops kritiserade kampanj Ekoeffekten där Coop lät en testa kemikaliehalterna hos medlemmarna…
Livsmedelsbranschen bör låta ansvariga myndigheter styra vad som är fakta när den kommunicerar med livsmedelskunderna. Kravet kommer från Svenskt Växtskydd med anledning av Coops kritiserade kampanj Ekoeffekten där Coop lät
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.