Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 8 Oktober 2014, 20:00
Greenpeace har än en gång skapat global uppmärksamhet genom att rikta kritik mot ett av världens starkaste varumärken. Den här gången är det den danska leksakskoncernen Lego som nu följer miljöorganisationens uppmaning att säga upp…
Greenpeace har än en gång skapat global uppmärksamhet genom att rikta kritik mot ett av världens starkaste varumärken. Den här gången är det den danska leksakskoncernen Lego som nu följer
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.