Klimat
Livsmedelsbranschen pressas av nya affärsmodeller
Publicerad: 18 september 2018, 07:45
Med hållbarhet som ledord utmanar ett antal nya företag livsmedels- och restaurangbranschens traditionella affärsmodeller. I det nya numret av tidningen Aktuell Hållbarhet beskrivs hur företag som Paradiset, Max och Oatly kritiserar marknadsledande aktörer och profilerar…
Med hållbarhet som ledord utmanar ett antal nya företag livsmedels- och restaurangbranschens traditionella affärsmodeller. I det nya numret av tidningen Aktuell Hållbarhet beskrivs hur företag som Paradiset, Max och Oatly
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.