Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 25 Februari 2013, 22:00
Marknadschefer i Sverige skulle tjäna på att ta större hänsyn till miljöaspekter när de väljer medier för sina reklamkampanjer. Det menar forskaren Claudia Rademaker vid Handelshögskolan i Stockholm i en färsk avhandling. Hennes forskning visar…
Marknadschefer i Sverige skulle tjäna på att ta större hänsyn till miljöaspekter när de väljer medier för sina reklamkampanjer. Det menar forskaren Claudia Rademaker vid Handelshögskolan i Stockholm i en
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.