Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 2 December 2016, 09:38
Naturskyddsföreningens kampanj och rapport ”Hygienbubblan” om kosmetiska produkter innehåller flera sakfel och är ett oetiskt försök att sälja produkter med den egna miljömärkningen. Det menar Olof Holmer, vd för Kemisk-Tekniska Leverantörsförbundet, som anser att Naturskyddsföreningen…
Naturskyddsföreningens kampanj och rapport ”Hygienbubblan” om kosmetiska produkter innehåller flera sakfel och är ett oetiskt försök att sälja produkter med den egna miljömärkningen. Det menar Olof Holmer, vd för Kemisk-Tekniska
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.