Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 2 Maj 2010, 20:00
Bil Sweden är i färd med att lägga sista handen vid rekommendationer för hur miljöargument ska kunna användas på ett korrekt sätt i reklam.Miljöpåståenden i bilreklam har upprepade gånger klandrats av Konsumentverket. Med de nya…
Bil Sweden är i färd med att lägga sista handen vid rekommendationer för hur miljöargument ska kunna användas på ett korrekt sätt i reklam.
Miljöpåståenden i bilreklam har upprepade gånger klandrats
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.