Klimat
”Onödig konsumtion uppmuntras i klädbranschen”
Publicerad: 11 september 2017, 07:59
Dagens aggressiva marknadsföring motarbetar hållbarhetsarbetet i modebranschen, menar SB Insight som ligger bakom Sustainable Brand Index. Framförallt handlar det enligt SB Insight om det som kallas för ”retargeting” i digital försäljning, det vill säga att…
Dagens aggressiva marknadsföring motarbetar hållbarhetsarbetet i modebranschen, menar SB Insight som ligger bakom Sustainable Brand Index. Framförallt handlar det enligt SB Insight om det som kallas för ”retargeting” i digital
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.