Klimat
SB Insights: Skanska är Sveriges mest hållbara B2B-varumärken
Publicerad: 29 september 2017, 08:08
Skanska, följt av NCC och Scania, är Sveriges mest hållbara varumärken inom segmentet business-to-business, B2B, enligt SB Insights rapport Sustainable Brand Index B2B 2017 som släpptes i dag. Studien bygger på telefonintervjuer med 626 beslutsfattare…
Skanska, följt av NCC och Scania, är Sveriges mest hållbara varumärken inom segmentet business-to-business, B2B, enligt SB Insights rapport Sustainable Brand Index B2B 2017 som släpptes i dag. Studien bygger
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.