Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 14 Januari 2010, 22:00
Satsningen på marknadsföring via sociala medier ökar starkt, men än så länge finns få studier som visar värdet av sociala medier. Hanne K Larssen har mätt intresset för Naturskyddsföreningens julkampanj. Slutsatsen är att 47 procent…
Satsningen på marknadsföring via sociala medier ökar starkt, men än så länge finns få studier som visar värdet av sociala medier. Hanne K Larssen har mätt intresset för Naturskyddsföreningens julkampanj.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.