Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 13 oktober 2015, 20:00
En ny hållbarhetsrankning, ”Hållbarhetsbarometern 2015”, har värderat företags hållbarhetsanseende hos konsumenter genom begrepp som ”hållbarhetsstyrka” och ”emotionell personlighet”. De företag som 6 016 djupintervjuade svenskar anser vara mest hållbara var i sina respektive kategorier The…
En ny hållbarhetsrankning, ”Hållbarhetsbarometern 2015”, har värderat företags hållbarhetsanseende hos konsumenter genom begrepp som ”hållbarhetsstyrka” och ”emotionell personlighet”. De företag som 6 016 djupintervjuade svenskar anser vara mest hållbara var
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.