Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration
Klimat
Publicerad: 9 Januari 2017, 09:47
En tredjedel av konsumenterna väljer nu varumärken baserat på faktorer utifrån sociala aspekter och miljöfrågor. Det enligt en ny kartläggning som daglivarujätten Unilever genomfört bland 20 000 konsumenter i fem länder. 20 procent av de…
En tredjedel av konsumenterna väljer nu varumärken baserat på faktorer utifrån sociala aspekter och miljöfrågor. Det enligt en ny kartläggning som daglivarujätten Unilever genomfört bland 20 000 konsumenter i fem
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.