Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Klimat

Varumärkesexpert: Företagen står inför en förtroendekris

Publicerad: 3 Juni 2019, 07:25

Konsumenter blir allt mer kritiska till företags kommunikation kring hållbarhetsfrågor och inom flera globala konsumentgrupper finns ett ökande förtroendeunderskott för stora välkända varumärken. Det visar den årliga rapporten “The Reputation Trust Index”, som sammanställs av…


Konsumenter blir allt mer kritiska till företags kommunikation kring hållbarhetsfrågor och inom flera globala konsumentgrupper finns ett ökande förtroendeunderskott för stora välkända varumärken. Det visar den årliga rapporten “The Reputation

Läs vidare –

Starta din prenumeration.

Endast 99 kr första månaden

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till alla artiklar på sajten
Daglig omvärldsbevakning i din inkorg
Stort utbud av artiklar med stöd för strategiskt och praktiskt hållbarhetsarbete

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med alla våra digitala artiklar samt vår omvärldsbevakning för 4495 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.