Klimat
Varumärkesexpert: Företagen står inför en förtroendekris
Publicerad: 3 juni 2019, 07:25
Konsumenter blir allt mer kritiska till företags kommunikation kring hållbarhetsfrågor och inom flera globala konsumentgrupper finns ett ökande förtroendeunderskott för stora välkända varumärken. Det visar den årliga rapporten “The Reputation Trust Index”, som sammanställs av…
Konsumenter blir allt mer kritiska till företags kommunikation kring hållbarhetsfrågor och inom flera globala konsumentgrupper finns ett ökande förtroendeunderskott för stora välkända varumärken. Det visar den årliga rapporten “The Reputation
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.