söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Klimat

Vattenfall har startat resan mot ett grönare varumärke

Publicerad: 10 januari 2010, 22:00

Ett extremt svårt jobb som tar mellan 3 till 5 år. Så svarar Vattenfalls nya kommunikationschef Elisabet Ström på frågan om hur svårt jobbet är att förbättra Vattenfalls varumärke efter höstens kris. Hon tror att…


Ett extremt svårt jobb som tar mellan 3 till 5 år. Så svarar Vattenfalls nya kommunikationschef Elisabet Ström på frågan om hur svårt jobbet är att förbättra Vattenfalls varumärke efter

Läs vidare –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till alla artiklar på sajten
AH Direkt - omvärldsbevakning i din inkorg varje dag
Stort utbud av artiklar med stöd för strategiskt och praktiskt hållbarhetsarbete

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 3 145 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 4 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev