Klimat
Vattenfall har startat resan mot ett grönare varumärke
Publicerad: 10 januari 2010, 22:00
Ett extremt svårt jobb som tar mellan 3 till 5 år. Så svarar Vattenfalls nya kommunikationschef Elisabet Ström på frågan om hur svårt jobbet är att förbättra Vattenfalls varumärke efter höstens kris. Hon tror att…
Ett extremt svårt jobb som tar mellan 3 till 5 år. Så svarar Vattenfalls nya kommunikationschef Elisabet Ström på frågan om hur svårt jobbet är att förbättra Vattenfalls varumärke efter
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 3 145 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 4 495 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.