Certifiering och standarder
Så ska fler kunna använda KRAV-märket vid försäljning
Publicerad: 21 augusti 2020, 09:33
KRAV ser över centrala delar av sitt regelverk för första gången på fem år. Foto: Sara Ängfors/KRAV
I de nya reglerna vill certifieringen KRAV öka möjligheterna att använda det välkända märket vid försäljning.
Certifieringen Krav står inför förändringar i regelverkets kärna för första gången sedan 2015. Det är bland annat Krav:s regler i kapitel 20 om märkning och marknadsföring som håller på att
Läs vidare –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.