Ta del av allt innehåll på Aktuell Hållbarhet
Starta din prenumeration

Prenumerera

Hållbarhetsredovisning

Thomas Kolster, varumärkesexpert och författare.

Foto: Michael Langhoff

Varumärkesexperten: Dags för företag att sluta skrika ut sitt syfte

Thomas Kolster är en dansk varumärkesexpert som skrivit flera böcker om hur företag bör arbeta med sina hållbarhetsbudskap. De senaste åren har han börjat omvärdera tidigare ”sanningar” och teser som han drivit i sitt arbete och i sina böcker.
– När alla företag beskriver sig som Gandhi eller Moder Teresa tror inte folk på budskapet längre, säger han.

Publicerad: 18 juni 2021, 11:13

Mikael Salo

mikael.salo@aktuellhallbarhet.se

 

Läs vidare –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till alla artiklar på sajten
AH Direkt - omvärldsbevakning i din inkorg varje dag
Stort utbud av artiklar med stöd för strategiskt och praktiskt hållbarhetsarbete

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 4 495 kr/år (ex. moms) får du tillgång till alla våra digitala artiklar samt vår dagliga omvärldsbevakning som håller dig uppdaterad för bättre beslutsfattande. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hållbart varumärkeHållbarhetskommunikation

Dela artikeln:

Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.